22 Mayıs 2014 Perşembe

Toygar Işıklı Bir Küçük Eylül Meselesi 2014 Albümü Dinle

Toygar Işıklı tarafından 2014 yılında çıkarılan son albümü paylaşıyoruz sizinle. Albüm Bir Küçük Eylül Meselesi albümüdür. Toygar Işıklı tarafından çıkarılmış olan Bir Küçük Eylül Meselesi adlı 2014 albümü aşağıda bulunan playerdan sorunsuz bir şekilde dinleyebilirsiniz. E-DinleNet ekibi olarak iyi dinlemeler diliyoruz. Yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen.

Toygar Işıklı Bir Küçük Eylül Meselesi Albümünde Yer Alan Şarkılar


1. Toygar Işıklı - Artık Hatırlıyorum
2. Toygar Işıklı - Açılış
3. Toygar Işıklı - Aşk Bazen Ölümdür
4. Toygar Işıklı - Belki
5. Toygar Işıklı - Benim Küçük Hikayem
6. Toygar Işıklı - Bir Daha Ölümden Korkmam
7. Toygar Işıklı - Bozcaada Ve Tebessüm
8. Toygar Işıklı - En Baştan Anlat
9. Toygar Işıklı - En Güzel Hikayem
10. Toygar Işıklı - Eylül
11. Toygar Işıklı - Gitmem Gerek
12. Toygar Işıklı - Hatırlamak İstiyorum
13. Toygar Işıklı - Hiç Gitmediğim Bir Yere Gidiyorum
14. Toygar Işıklı - Kaybolup Gidecek O Yazdığın
15. Toygar Işıklı - Korkmuyorum
16. Toygar Işıklı - Korku Aşka Galip
17. Toygar Işıklı - Korkuyorum
18. Toygar Işıklı - O Hatıralar Sadece Sana Ait Değil
19. Toygar Işıklı - Saklı Koy
20. Toygar Işıklı - Sorun Değil Hallederiz
21. Toygar Işıklı - Tek (Akordeon Verslyon)
22. Toygar Işıklı - Tek (Cello Versiyon)
23. Toygar Işıklı - Ölüme Yetişmek
24. Toygar Işıklı - İlk Öpücük
25. Toygar Işıklı - İyisin Diyorlar İnanmıyorum

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management