29 Ağustos 2013 Perşembe

orhan olmez 2 20 2013 son albumu dinle

Orhan Ölmez 2 + 20 2013 albümü müzik market raflarındaki yerini aldı müzik severlerle ve hayranları ile buluştu. Orhan Ölmez 2013 albümü dinlemeniz için sitemize eklenmiştir. Orhan ölmez‘in harika şarkılarından oluşan 2013 yeni albümünü e-dinlenet.blogspot.com müzik kalite farkıyla sitemizden indirmeden online olarak dinleme imkanı bulabilirsiniz. Orhan Ölmez 2 + 20 2013 albümü sizlerle keyifli dinlemeler.
Orhan Ölmez 2 + 20 2013 albümü Şarkıları
CD-1
1.Orhan Ölmez Yazık Yoksun Yanımda
2.Orhan Ölmez Aşk Beni Sevmedi
3.Orhan Ölmez Canın Gibi
4.Orhan Ölmez Bensiz Aşka Doyma
5.Doyamadık Aşka
6.Orhan Ölmez Bana Bırak
7.Orhan Ölmez İzleri Siliyorum
8.Orhan Ölmez Seni Seviyorum
9.Orhan Ölmez Dön Desem
10.Orhan Ölmez Sabır Lazım
11.Orhan Ölmez Benim İstediğim
CD-2
1.Orhan Ölmez Sana İhtiyacım Var
2.Orhan Ölmez Yanar Dururum
3.Orhan Ölmez Yalvarayım Mı
4.Orhan Ölmez Tekrar
5.Orhan Ölmez Hoşgeldin
6.Orhan Ölmez Su Misali
7.Orhan Ölmez Farkındayım
8.Orhan Ölmez İzin Verme
9.Orhan Ölmez İstemesen Bile
10.Orhan Ölmez Özledim
11.Orhan Ölmez Delirdim

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management