22 Ağustos 2013 Perşembe

sevda yaman 2013 albumu sarkilari dinle

Sevda Yaman İkaz Ediyorum 2013 Albümü ile müzik marketlerdeki yerini aldı ve müzik severlerin beğenisine sunuldu Sevda Yaman İkaz Ediyorum 2013 Albümü dinlemeniz için sitemize eklenmiştir sevda yaman albümü nü e-dinlenet.blogspot.com müzik kalite farkı ile aşağıdaki müzik playerden indirmeden online dinle yebilirsiniz.
Sevda Yaman İkaz Ediyorum 2013 Albümü Şarkıları
01. Sevda Yaman İkaz Ediyorum
02. Sevda Yaman Of Of
03. Sevda Yaman Çığlıklar Kopuyor İçimde
04. Sevda Yaman Vicdansız
05. Sevda Yaman Sen Bir Şeytansın
06. Sevda Yaman Cayır Cayır
07. Sevda Yaman Kanatsız Meleğim
08. Sevda Yaman Cesaretim Yok

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management