29 Ağustos 2013 Perşembe

murat dalkilic bir guzellik yap 2013 albumu dinle

Murat Dalkılıç Bir Güzellik Yap 2013 Albümü ile müzik marketlerdeki yerini almaya hazırlanıyor. Murat Dankılıç Hayranlarının merekla beklediği 2013 albümü, Bir güzellik yap 10/05/2013 tarinde tüm müzik marketlerdeki yerini alacak ve müzik severlerin beğenisine sulunacak. belirtilen tarihten itibaren Murat Dalkılıç albümünü, e-dinlenet.blogspot.com müzik kalite farkıyla indirmeden online olarak dinleme imkanı bulabilirsiniz. şimdiden herkeze keyifli dinlemeler.
Murat Dalkılıç Bir Güzellik Yap 2013 Albümü Şarkıları
01. Murat Dalkılıç Teslim Oldum
02. Murat Dalkılıç Bir Güzellik Yap
03. Murat Dalkılıç Yalancısın
04. Murat Dalkılıç Lüzumsuz Savaş
05. Murat Dalkılıç Bir Hayli
06. Murat Dalkılıç Yudum Yudum
07. Murat Dalkılıç Yalan Dünya
08. Murat Dalkılıç Neyleyim İstanbul’u?
09. Murat Dalkılıç Kader
10. Murat Dalkılıç Canına Yandığım
11. Murat Dalkılıç Yudum Yudum Ora & Ventus Versiyon

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management