22 Ağustos 2013 Perşembe

uzun yol turkuleri 2013 albumu dinle

Uzun Yol Türküleri 2013 Albümü müzik market raflarındaki yerini aldı birbirinden ünlü sanatçıların ve türkülerin yer aldığı Uzun Yol Türküleri 2013 Albümü dinlemeniz için sitemize eklenmiştir e-dinlenet.blogspot.com müzik kalite farkı ile albümü indirmeden online dinleyebilirsiniz.
Uzun Yol Türküleri 2013 Albümü Şarkıları
1. Yavuz Bingöl – Telli Turnam
2. Sabahat Akkiraz – Pahalılık Alev Gömlek
3. Yılmaz Erdoğan – Ben Yandım (Şiir)
4. Kubat – Sarhoş
5. Gülay – Sezenler Olmuş
6. Yaşar – Az Bana Gönder
7. Deniz Seki – Zülüf
8. Mustafa Özarslan - Eylen Yolcum
9. Tayfun Talipoğlu – Eskiyen Yüzümün Yeni Gülümseyişi (Şiir)
10. Sevcan Orhan – Gurbeti Benmi Yarattım
11. Hilmi Yarayıcı – Memleketim Ve Sen
12. Ender Balkır – Kar Mı Yağmış Şu Harputun Başına
13. Seyfi Yerlikaya – Geçer Aylar
14. İhsan Güvenç – Açma Zülüflerin
15. Seydi – Ben Melamet Hırkasını (Haydar)
16. Koro – Hızır Paşa

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management