20 Mayıs 2014 Salı

Romantik Şarkılar 2014 Dinle

2014 yılının en romantik ve birbirinden güzel aşk şarkılarını bir araya getirip sizler için paylaşmak istedik. Hazırlamış olduğumuz bu şarkı listesinde birbirinden güzel romantik ve slow müzikleri keyifli bir şekilde dinleyebilirsiniz.


2014 En Romantik Şarkılar Şarkı Listesi
Mustafa Ceceli dünyanın bütün sabahları
Zakkum ben ne yangınlar gördüm
Bengü saygımdan
Bora Duran insan
Aslı Demirer o şarkı
Funda Arar hafıza
Burcu Güneş unutma beni çiçekleri
Hülya Avşar sana sakladım
Gökhan Özen ne fark eder
Mehmet Erdem acıyı sevmek olur mu
Betül Demir helalleşemedik
Gökhan Tan İstanbul
Sadık Karan sen unut
Özgür Akkuş kaba saba 
Ziynet Sali gelemiyorum yanına
Gökhan Tepe veda makamı
Emre Aydın eyvah
Yaşar anlatamıyorum
Gece Yolcuları meyhaneler sen
Ege yalan

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management