30 Mayıs 2014 Cuma

2014 Pop Şarkılar Listesi Top 20 En Çok Dinlenenler

2014 en güzel şarkıları bir arada sizlerle paylaşıyoruz. 2014 yılının en güzel 20 tane popüler olan şarkısı sizlerle olacaktır . Şarkılar bir birinden güzel şarkılar . En çok dinlenen top 20 şarkı listesi sizlerle . İyi dinlemeler diliyoruz

2014 Yılın En Çok Dinlenen Top 20 Şarkı Listesi Albüm İsimleri

01-Nazan öncel - hadi o zaman
02-Oğuz berkay fidan - beni ellerden sayma
03-Emre aydın - apayrı
04-Sertab erener - ben öyle birini sevdim ki
05-Ferhat göçer - sarıl bana
06-Hazal - aşktan bıçak
07-Gripin - vazgeçtim ben bugün
08-Sibel can - kış masalı
09-Kenan doğulu - rica
10-Kibariye - gülü soldurmam
11-Ravi incigöz ft mustafa ceceli - şeker
12-Model - antidepresan gülümsemesi
13-Atiye ft iskender paydaş - yetmez
14-Gökhan özen - benden sorulur
15-Gökçe - çık hayatımdan
16-Levent yüksel - medcezir
17-Nadide sultan ft nezih üçler - vazgeç kalbim
18-İrem derici - zorun ne sevgilim
19-Özgün - yıllar sonra
20-Yonca lodi - 12 ay


               

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management