21 Mayıs 2014 Çarşamba

Berkay En Azından Dinle Sözleri - Şarkı Sözü

Berkay En Azından Şarkı Sözü 2014 (E-DinleNet Blogspot )

Berkay En Azından Şarkı Sözü
Sana kaç kere söyledim
Geçemedin o inadından ve nazından
Şimdi senden son bir ricam var
Bugün gitme en azından
Ben hep aşkta acemiyim
Olamadım kimine göre usta
Sanmıyorum ama belki de beni anlarsın
Dinle biraz sus ta
Ben hep aşkta acemiyim
Olamadım kimine göre usta
Sanmıyorum ama belki de beni anlarsın
Dinle biraz sus ta
Aşığım demiyorum ama seviyorum
Kendimi çözemiyorum
Belki özlerim belki özlemem
Bunu önceden sezemiyorum
Sana kaç kere söyledim
Geçemedin o inadından ve nazından
Şimdi senden son bir ricam var
Bugün gitme en azından
Ne dediysen dinledim
Al boynuna günahım ve sevabımdan
Şu feleğe de son bir sözüm var
Silsin seni hemen alın yazımdan
Sana kaç kere söyledim
Geçemedin o inadından ve nazından
Şimdi senden son bir ricam var
Bugün gitme en azından
Ne dediysen dinledim
Al boynuna günahım ve sevabımdan
Şu feleğe de son bir sözüm var
Silsin seni hemen alın yazımdan


0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management