21 Mayıs 2014 Çarşamba

Bersan Karadayı Benim Hikayem 2014 Albümü Dinle

Bersan Karadayı tarafından 2014 yılında çıkarılan son albümü paylaşıyoruz sizinle. Albüm Benim Hikayem albümüdür. Bersan Karadayı tarafından çıkarılmış olan Benim Hikayem adlı 2014 albümü aşağıda bulunan playerdan sorunsuz bir şekilde dinleyebilirsiniz. E-DinleNet ekibi olarak iyi dinlemeler diliyoruz. Yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen.
Bersan Karadayı Benim Hikayem Albümünde Yer Alan Şarkılar


01. Sayende
02. Benim Hikayem
03. Gonulune Gore Versin Allah
04. Ne Kaldi Ki Yar
05. Le Le Leylim Yar (Kahve)
06. Yar Belaymis
07. Babosan
08. Le Le Leylim Yar (Kahve) (Remix)

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management