20 Mayıs 2014 Salı

Sibel Can Gurur Dinle Şarkı Sözü - Sözleri

Sibel Can'ın Galata albümünün en seviken şarkılarından birisi olan Gurur şarkısı ve şarkının sözlerini sizler için paylaştık. Şarkıyı buradan sorunsuz bir şekilde dinleyebilir ve şarkının sözlerine ulaşabilirsiniz.
Yayınlamış olduğumuz bu şarkılar AlbumDinleNet tarafından yüklenmiştir.

Sibel Can Gurur Şarkı Sözü

Ardımda yollar birikmiş paramparça
Geriye adım atamıyorum
Kırılmış yerler var ömrümde
Kalbime batıyor dayanamıyorum

İçimden çığlıklar geçiyor

Vagon vagon azap yüklü
Sana sesimi duyuramıyorum

Gururum kapılara kilit vurmuş açamıyorum
Anla artık sen gel ben sana gelemiyorum

Gururum kapılarda kilit kilit açamıyorum
Anla artık sen gel ben sana gelemiyorum

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management