30 Mayıs 2014 Cuma

DamarFm Şarkıları Albümü Dinle 2014

Yılların eskitemediği Damar Şarkıları albümü hazır. Bu albümde en güzel slow romantik şarkılar olduğunu söylemek istiyorum. Bu şarkılar E-DinleNet Blogspot  tarafından 1 Nisan 2014 tarihinde yayınlanmıştır.   Müzik = Damar = Aşk

                              .::DamarFm Şarkıları 2014 Albümünde Yer Alan Şarkı Listesi::.

Ferdi Tayfur – Huzurum Kalmadı
Müslüm Gürses – Aldana Aldana
Orhan Gencebay – Gitti De Gitti
Kibariye – Sil Baştan
Ebru Gündeş – Gönlümün Efendisi
İbrahim Tatlıses – Allah Allah
Sibel Can – Bulursun Beni
Kıvırcık Ali – Al Ömrümü
Hüseyin Kağıt – Hayatı Tesbih Yapmışım
Sefa Topsakal – Korkuyorum
İntizar – Özlemedin Mi
Azer Bülbül – İyi Değilim
Cansever – Duman Oldum
İbrahim Erkal – Nasıl Sevmiştim
Güçlü Soydemir – Sevmedim
Ahmet Şafak – Yüreğinle Gel
Güllü – Ağlamam Ondan
Mustafa Yıldızdoğan – Saçların
Cengiz Kurtoğlu – Sevmek Yetmez Mi
Baha – Tanrım Kaderime Bir El At
Alişan – Seni Biraz Fazla Sevdim
Fatih Kısaparmak – Seni Büyük Sevdim
Hakkı Bulut – İçen Mi Günahkar
Arif Susam – Ölümsüz Sevdim
Hakan Taşıyan – Mutluluk Yağmuru
Esen Gül – Kahretmişim Hayatıma
Kamuran Akkor – Bir Ateşe Attın Beni
Etkin – Heves Mi Sandın
Hüseyin Altın – Hasret Akşamları

Tüdanya – Aldanma Çocuksun

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management