22 Mayıs 2014 Perşembe

Tekin Aşkın Belası 2014 Albümü Dinle

Tekin tarafından 2014 yılında çıkarılan son albümü paylaşıyoruz sizinle. Albüm Aşkın Belası albümüdür. Tekin tarafından çıkarılmış olan Aşkın Belası adlı 2014 albümü aşağıda bulunan playerdan sorunsuz bir şekilde dinleyebilirsiniz. E-DinleNet ekibi olarak iyi dinlemeler diliyoruz. Yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen.

Tekin Aşkın Belası 2014 Albümünde Yer Alan Şarkılar



01-Sorarım Sorarım
02-Aşkın Belası
03-Gelmesin
04-Gönlüm Ağlama
05-Ula Zeki
06-Gel Zalim Gel
07-Sana Ben Bu Seven Gonlumu Verdim
08-Öldürdün Beni
09-Bana Ölüm
10-Le Le Berivan
11-Yarim Bana Mektup Yazmış

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management