23 Mayıs 2014 Cuma

Tolga Çevik & Özer Atik Yalan Sanırım Dinle Sözleri - Şarkı Sözü

Tolga Çevik & Özer Atik Yalan Sanırım Şarkı Sözü 2014 (E-DinleNet Blogspot )
Bir ışık alsın gözümü
Tamam deyip bulayım çözümü
Bir bilge ki ben yapsın beni
Umursayıp duysun sözümü

Bir ışık alsın gözümü

Tamam deyip bulayım çözümü
Bir bilge ki ben yapsın beni
Umursayıp duysun sözümü

Yalan sanırım kimi çözümü
Doğrular buruşturur benim yüzümü
Herkes yolda gider benden öte

Ben ben olalı bulamadım özümü

Yalan sanırım kimi çözümü
Doğrular buruşturur benim yüzümü
Herkes yolda gider benden öte
Ben ben olalı bulamadım özümü

Bir el alsın elimi
Bükülmez kılsın belimi
Bir bilgeki ben yapsın beni
Umursayıp duysun sözümü

Bir el alsın elimi
Bükülmez kılsın belimi
Bir bilgeki ben yapsın beni
Umursayıp duysun sözümü

Yalan sanırım kimi çözümü
Doğrular buruşturur benim yüzümü
Herkes yolda gider benden öte
Ben ben olalı bulamadım özümü

Yalan sanırım kimi çözümü
Doğrular buruşturur benim yüzümü
Herkes yolda gider benden öte
Ben ben olalı bulamadım özümü

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management