3 Nisan 2014 Perşembe

unutulmayan ask sarkilari albumu 2014 dinle

Yılların eskitemediği Unutulmayan Aşk Şarkıları albümü hazır. Bu albümde en güzel slow romantik şarkılar olduğunu söylemek istiyorum. Bu şarkılar E-DinleNet Blogspot tarafından 22 mart 2014 tarihinde yayınlanmıştır.   Müzik = Aşkın Temeli
                                        .::Unutulmayan Aşk Şarkıları 2014 Albümünde Yer Alan Şarkı Listesi::.

01. Sertab Erener – Sevdam Ağlıyor
02. Çelik – Veda Etmem
03. Ebru Gündeş – Demir Attım
04. Zerrin Özer – Kıyamam
05. Levent Yüksel – Medcezir
06. Yıldız Tilbe – Delikanlım
07. Nilüfer – Unut Gitsin
08. Rafet El Roman – Seni Seviyorum
09. Kerim Tekin – Kar Beyaz
10. Yeşim Salkım – Deli Mavi
11. Ajda Pekkan – Bir Günah Gibi
12. Fatih Erkoç – Ellerim Bomboş
13. Harun Kolçak – Gitme Seviyorum
14. Ayşegül Aldinç – Beni Hatırla
15. Serdar Ortaç – Yaz Yağmuru
16. Mazhar Alanson – Yandım
17. Tanju Okan – Yağmurla Gelen Düşler
18. Alpay – Eylül’de Gel Demiştim

19. İzel – Ah Yandım

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management