21 Nisan 2014 Pazartesi

2014 populer turkce Slow sarkilar dinle

2014 yılının en popüler türkçe slow şarkılarını sizin için hazırladık. Birbirinden güzel slow şarkıların olduğu bu albümde en güzel aşk müziklerinide dinleyebilirsiniz. Sizler için hazırlamış olduğumuz bu albümde Gece Yolcuları, Sadık Karan, Aslı Demirer, Zakkum, Hülya Avşar, gibi birbirinden değerli sanatçılarımız o çok güzel şarkıları yer almaktadır. Albümümüzdeki bu şarkıları E-DinleNet farkı ile keyifle ve sorunsuz bir şekilde dinleyebilirsiniz.
Teşekkür olarak bizlere o güzel yorumlarınızı bırakabilirsiniz.

Slow Türk en popüler slow şarkı isimleri listesi

Mustafa Ceceli dünyanın bütün sabahları
Zakkum ben ne yangınlar gördüm
Bengü saygımdan
Bora Duran insan
Aslı Demirer o şarkı
Funda Arar hafıza
Burcu Güneş unutma beni çiçekleri
Hülya Avşar sana sakladım
Gökhan Özen ne fark eder
Mehmet Erdem acıyı sevmek olur mu
Betül Demir helalleşemedik
Gökhan Tan İstanbul
Sadık Karan sen unut
Özgür Akkuş kaba saba 
Ziynet Sali gelemiyorum yanına
Gökhan Tepe veda makamı
Emre Aydın eyvah
Yaşar anlatamıyorum
Gece Yolcuları meyhaneler sen
Ege yalan

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management