11 Nisan 2014 Cuma

sefkat tepe dizisinin tum muziklerini 2014 dinle

Şefkat Tepe dizisinde çalan ve dinlenilen bütün şarkıları siz dizi hayranları için bir araya getirdik. Ağırlık olarak türkü bulunan dizinin müziklerinde kürtçe şarkılarda yer almakta olup dinleyebilirsiniz. Dizinin çok sevilen ve dinlenilen türküsü olan hastane önünde incir ağacı türküsünü ve kirpiğin kaşına değdiği zaman türküsünü dinleyebilirsiniz. Siz dizi izleyicilerimiz ve dinleyicilerimiz için albumdinlenet olarak dizinin tüm müziklerini paylaşmış bulunmaktayız. İyi dinlemeler dileriz.                  *** Şefkat Tepe
Dizi Müzikleri Listemizde Bulunan Parçalar
***
Asker Oldum Giydim Yelek
Degirmen Başında
Ekin Ektim
Konma Bülbül Konma
Ben Seni Severim Can ile Candan
Memedim Aslan Memedim
Unutmam (Şahin&Aslı)
Sen Beni Sevseydin Arar Bulurdun
Hastane Önünde İncir Ağacı
Cift Jandarma Geliyor
Sen Yoksun Korkuyorum (Aslı&Şahin)
Bir Sandığım Vardır
Eman Eman (Kürtçe)
Leyle
Atesten Sineleriz Alev Dokunmaz Bize
Suna Gelin Tez Mektup Yaz Bana Gelin

Bir Of Çeksem Karşıki Dağlar Yıkılır
Derinlerde Bir Sen Vardın

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management