20 Nisan 2014 Pazar

cansever notalar agliyor dinle sarki sozu sozleri

Cansever'in bu müthiş şarkısı olan Notalar Ağlıyor şarkısının sözlerine bloğumuzdan ulaşabilir ve şarkıyı keyifle dinleyebilirsiniz.Cansever'in çok sevilen ve dinlenilen bu şarkısı Notalar Ağlıyor çok sevilen ve dinlenilen bir şarkı haline gelmiştir. Bizde bu şarkıyı ve sözlerini sizlerle paylaşmak istedik, keyifli ve iyi dinlemeler dileriz.


Cansever Notalar Ağlıyor Şarkı Sözü ( E-DinleNet)

Sanki bir savaştan çıkmış gibiyim
Binlerce kurşun yemiş gibiyim
Dökerim derdimi beyaz yapraklara
Cümleler şahittir gözyaşlarıma
Tersime döndü tüm hayallerim
Sanki mühürlendi ümitlerim
Notalar Ağlıyor kara kaderime
Kalemler yas tuttu bu halime
Kitaplar taşımaz yükümü benim
Zincirlere vurdu tüm sevdiklerim
Notalar Ağlıyor kara kaderime
Kalemler yas tuttu bu halime
Taşımaz kitaplar yükümü benim benim
Zincirlere vurdu tüm sevdiklerim
Kalemim kırıldı sevdadan yana
Küstürdüler beni yarınlarıma
Dertler kederler yüklendi sırtıma
Kalbim dayanırmı aşk acısına
Tersime döndü tüm hayallerim
Sanki mühürlendi ümitlerim
Notalar Ağlıyor kara kaderime
Kalemler yas tuttu bu halime
Kitaplar taşımaz yükümü benim
Zincirlere vurdu tüm sevdiklerim
Notalar Ağlıyor kara kaderime
Kalemler yas tuttu bu halime
Kitaplar taşımaz yükümü benim
Zincirlere vurdu tüm sevdiklerim
can sever notalar ağlıyor sözleri

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management