11 Nisan 2014 Cuma

karadayi sevdigimi aldilar kanadimi kirdilar sarkisi dinle sarki sozu sozleri

Çok sevilen ve izlenilen Karadayı dizisinin en güzel dizi müziklerinden birisi olan sevdiğimi aldılar kanadımı kırdılar şarkısını e-dinlenet farkı ile dinleyebilir şarkının sözlerine ulaşabilirsiniz.

Karadayı Dizisi Sevdiğimi Aldılar Kanadımı Kırdılar (Gümüş Gerdanlık) Şarkı Sözü (AlbumDinleNet Blogspot)
Sevdiğimi aldılar kanadımı kırdılar
Bir ceylan gibi beni can evimden vurdular
İçimde bir acı var yanıyor ılık ılık
Ondan bana hatıra kaldı gümüş gerdanlık
Bu sevginin ardından yemin ettim kin tuttum
Bakmayın gözlerime sevmesini unuttum
İçimde bir acı var yanıyor ılık ılık
Ondan bana hatıra kaldı gümüş gerdanlık

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management