27 Haziran 2014 Cuma

Gülşen Yazıyor Yazıyor 2014 Dinle Şarkı Sözü Sözleri

Gülşen'in yeni albüm hazırlığında olduğu sinyallerini vediği altın koza kelebek ödüllerinde seslendirdiği yazıyor ve sözleri ile karşınızdayız...




Gülşen - Yazıyor yazıyor şarkı sözleri

Günübirlik uğramıştım kırk bir oldum maşallah bana
Kıpır kıpır ışıl ışıl özgürlüğüm rakip bahara
Ne dün ne de yarın derdim
Ben dünyaya bugün geldim
Yaşadım kanatlarıma

Tükenmez bir kalem elimde
Yazıyor yazıyor aşkları ihaneti
Yazıyor yazıyor galaları daveti
Yazıyor yazıyor falları muhabbeti
Yazıyor yazıyor köşeleri manşeti

 google amca:gülşen 2014,gülşen yazıyor,gülşen yeni albümü,gülşen son albüm,gülşen single albüm,gülşen dinle

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management