30 Haziran 2014 Pazartesi

Ankaralı Yasin 2014 Seni Bana Vermiyorlar Duydun Mu Dinle Şarkısı Sözü Sözleri

Ankaralı Yasin'in son single şarkısı Seni Bana Vermiyorlar Duydun Mu dinleyicisi ile ilk defa blogumuzda buluşuyor. Ankaralı Yasin bu defa konseptin dışına çıkarak ağır Slow bir türküyle sizlere merhaba diyor.


Seni bana vermiyorlar duydun mu şarkı sözleri

Kaç gece ağladım kaç gece sensiz
Seni bana vermiyorlar duydun mu ?
Hani söz vermiştin ayrılmam diye
Gittin de ellerde mutlu oldun mu ?
Seni bana vermiyorlar duydun mu ?
Hani söz vermiştin ayrılmam diye
Gittin de ellerde mutlu oldun mu ?
Seni bana vermiyorlar duydun mu ?

Gözlerim kör oldu kulağım sağır
Ayrılığın yükü hepsinden ağır
Yeter ki selam gönder bir çağır
Gittin de ellerde mutlu oldun mu ?
Seni bana vermiyorlar duydun mu ?
Yeter ki bir selam gönder bir çağır
Gittin de ellerde mutlu oldun mu ?
Seni bana vermiyorlar duydun mu ?

Rüyalarım hayırlara yormadı
Göndermedik eşim dostum kalmadı


Zalım anan arkamızda durmadı
Gittin de ellerde mutlu oldun mu ?
Seni bana vermiyorlar duydun mu ?
Zalım baban önümüze bend oldu
Gittin de ellerde mutlu oldun mu ?
Seni bana vermiyorlar duydun mu ?

 Mobi :
 Web :

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management