1 Haziran 2014 Pazar

Aydilge Aşk Paylaşılmaz Dinle Sözleri - Şarkı Sözü

Aydilge Aşk Paylaşılmaz Şarkı Sözü 2014 (AlbumDinleNet Blogspot )
Aşk paylaşılmaz 
Anlatsan anlaşılmaz 
Yine yandım 
Yok olmaz buzlara sarsan da soğumaz 
Yine yandım 
Tutulmaz, ay bile böyle tutulmaz 
Yine yandım 
Sorulmaz, ah niye ben diye sorulmaz 
Sana doğmuyor ya güneşim, 
Ah neyleyim 
Ben bittim 
Doğmuyor ya güneşim ah neyleyim
Sen gittin 
Kalamadın öyle 
Ah benle 
kalamadın öyle 
Dert bende 
Yaralarım öyle çok yerde 
Kalamadın öyle kalamadın 
Kalamadın öyle 
Ah benle 
Kalamadın öyle 
Dert bende 
Yaralarım öyle çok yerde 
Yapılır mı böyle, sen söyle, 
Aşka söyle, aşka söyle

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management