14 Haziran 2014 Cumartesi

Ercan Avşar feat. Merve Özbey -Ada sahillerinde Bekliyorum 2014 Dinle Sözleri

Ercan Avşar feat. Merve Özbey tekrar yorumladığı ''Ada Sahillerinde Bekliyorum'' parçası ve tek single halinde müzik marketlerde yerini aldı şarkının nasıl bir satış rakamına ulaşacağı ise merak konusu işte şarkı ve sözleri..


Ada sahillerinde bekliyorum
Her zaman yollarını gözlüyorum
Yarim seni serian istiyorum
Beni şad et Şadiye'm başın için

Her zaman sen yalancı ben kani
Her zaman orta yerde bir mani
Her zaman sen uzakta ben müştak
Her telakkide bir hayalin var

Adalar'dan Moda'lara geçilir
Yar elinden zehir olsa içilir
Bu dünyada başa gelen çekilir
Beni şad et Şadiye'm başın için

Nerede o mis gibi leylaklar
Sararıp solmak üzre yapraklar
Bana mesken olunca topraklar
Beni yad et Şadiye'm başın için



0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management