2 Ağustos 2014 Cumartesi

Tüm Zamanların En Çok dinlenen Türküleri E-DinleNet 2014

Sizler için hazırladığımız en dijital ve yerel müzik marketlerde en çok satıp dinlenen türkü listesi sadece bizde lütfen internetten müzik dinlerken müzik çalarda www.albumdinlenet.blogspot.com yada  www.e-dinlenet.blogspot etiketi olduğuna dikket edelim çünkü en iyisi biziz.Sitemizi Facebook sayfamızdan takip edebilir ve beğendiyseniz arkdaşlarınıza tavsiye edebilirsiniz ;)



Musa Eroğlu & Güler Duman - Perişan
İlkay Akkaya - Hazin Hazin Ağlar Gönül
Yavuz Bingöl - Ay Balam
Yeni Türkü - Tükendim
Hüseyin Turan - Beyaz Giyme
Yılmaz Kasapoğlu - Yaralı Kuşlar
Sümer Ezgü - Yollara Gel
Zekeriya Ünlü - Yaram İcerden
Orhan Hakalmaz - Yalan Dünya
Yavuz Bingöl - Yüreğim Yangınlarda
Zara - Hastane Önünde İncir Ağacı
Eylem Aktaş - Kömür Gözlerin
Oğuz Aksaç - Ağlatma Gelem
Değmen Nursani - Karagözlüm
Ankaralı Ayşe Dinçer - Beyaz Gelinlik
Yasemin Yıldız - Sen Yarim İdun
Ahmet Şafak - Yozgat Sürmelesi
Beste Temur - Ela Gözlüm
Kubat - Fincanın Etrafı Yeşil
Yavuz Bingöl - Sele Verseydim
Onur Şan - Amman Felek
Oğuz Aksaç - Ağlama Yar
Mustafa Keser - Henno
Volkan Konak - Yalancı Dünya
Türküler Sevdamız - Bir Haber
Yavuz Bingöl - Leyli Leyli
Özlem Özdil - Ben Mi İstedim Serap
Oğuz Aksaç - Nem Kaldı
Kubat - Esti Seher Yeli
Beste Temur- Ağlama Yar
Sabahat Akkiraz - Sen Yaralı Değilsinki
Beste Temur - Değmen Benim
Ergün Efe - Haberin Varmı
Nevzat Karakış & İlkay Akkaya - Yalancısın
Gönül Türküleri - Şu Dağlarda Kar Olsaydım
Urfa Geceleri - Atma Beni Ellere
Mükerrem Kemertaş - Bağa Girdim Kiraza
Ahmet Şafak - Gesi Bağları
Mustafa Özarslan - Yüce Dağ Başına
Mustafa Küçük - Açma Bugün Perdeleri
Zara - Sunam
Abidin - Türkü Gözlüm
Aynur Haşhaş - Düşenin Dostu Yoğumuş
Sevcan Orhan - Söyle Turnam
Tuncay Akdoğan - Ömrüm Ömrüm
Latife Erarslan - Di Gel Yarim
Hüseyin Turan - Merdo
Kıvırcık Ali - Gül Tükendi Ben Tükendim
Erkan Oğur - Seher Yeli
Yavuz Bingöl - Olmadı Sevdaluk

google amca:türkü dinle,türküler, en iyi türküler, en çok dinlenen türküler , yeni türküler, türkü 2014, türkü albümleri, türkü yeni albüm dinle, türkü albümleri, hit türkü dinle

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management