2 Ağustos 2014 Cumartesi

Sibel Can Feat Mustafa Ceceli Kış masalı 2014 (remix) dinle Sözü Sözleri

Sibel Can'ın son yorumladığı parçalar arasında yer alan ve çok büyük beğeni toplayan şarkının Custafa Ceceli remix versiyonunu yorumladı işte Kış masalı Şarkısı sözleri ve kış masalı remix versiyonu.www.e-dinlenet.blogspot.com.tr iyi dinlemeler diler...


Adını Dağlara Yazdım Yarim
Buğulu Camlara Kazdım
Kışın Masal Dinlemek Zor YArim
Hem Ağladım Hem Anlattım
Gözyaşım Kaderdenmiydi Yarim
Çektiğim Kaderdenmiydi
İçtim Hep Ona Sarıldım Yarim
Tek Dostum Kadehlerimiydi

Özledim Gitme Deseydin Yarim
Bırakma Etme Deseydin
Şimdi Ardıma Bakmazdım Yarim
Elini Tutabilseydim
Gülmeyen Gözler ıslaktı Yarim
Benim Hayalim Vuslattı
Seni Sensiz Yaşamak Zor Yarim
Benide Allah Yarattı
Aşka Tövbe Etmekte Zor Yarim
Bir Daha Söyle Sevmekte
Ömründe Bir Kere Yandı Kalbim
Bu Canı Sana Vermekte

google amca:sibel can kış masalı remix, sibel can dinle, sibel can remix,sibel can mustafa ceceli, mustafa ceceli remix

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management