16 Ağustos 2014 Cumartesi

Ajda Pekkan & Muazzez Abacı 2014 Albümü Dinle

Ajda Pekkan ve Muazzez Abacı tam 30 sene sonra ilk defa bir araya geldi ve fasıl, nağme olmak üzere insanın ruhuna işleyen şarkıları ağlattılar desek yeridir herhalde albümde yer alan şarkılar insanda bağımlılık yapıyor resmen.işte sizlere sunacağımız bu süpriz albümde Ajda Pekkan ve Muazzez Abacı düetlerinden oluşan 2014 albumdinlenet özel hazırladığımız düetler yer almaktadır.Eşsiz albüm toplam 2 cd den 21 parça yer almaktadır yer albümde yer alan parça listesi aşağıdaki gibidir.ve parçaların hemen alt bölümünde albüm çalar mevcuttur iyi dinlemeler dileriz...



ajda pekkan feat muazzez abacı dinle
Cd 1
01. Dediler Zamanla Hep
02. Bir Kere Sevdim Diye
03. Şeytana Uyduk Bir Kere
04. Kaderimde Hep Güzeli Aradım
05. Aşkım Bahardı Ümitler Vardı
06. Ben Seni Unutmak İçin Sevmedim
07. Gülünce Gözlerinin İçi Gülüyor
08. Elveda Bütün Hatıralar

CD 2 / Fasıl
01. Ajda Pekkan -Muazzez Abacı  Hicaz Peşrev
02. Ajda Pekkan -Muazzez Abacı Bir Nigah Et Ne Olur Halime Ey Gonca Dehen
03. Ajda Pekkan -Muazzez Abacı Kederden mi Neden Bilmem
04. Ajda Pekkan -Muazzez Abacı Gülşen-i Hüsnüne Kimler Varıyor
05. Ajda Pekkan -Muazzez Abacı Tel Tel Taradım Zülfünü
06. Ajda Pekkan -Muazzez Abacı Benliyi Aldım Kaçaktan
07. Ajda Pekkan -Muazzez Abacı Kara Bulutlar Kaldır Aradan
08. Ajda Pekkan -Muazzez Abacı Kadifeden Kesesi
09. Ajda Pekkan -Muazzez Abacı Ayva Çiçek Açmış
10. Ajda Pekkan -Muazzez Abacı Vardar Ovası
11. Ajda Pekkan -Muazzez Abacı İndim Havuz Başına
12. Ajda Pekkan -Muazzez Abacı Arabaya Taş Koydum Civanım
13. Ajda Pekkan -Muazzez Abacı Dürüyemin Güğümleri Kalaylı

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management