14 Mart 2014 Cuma

sila vaziyetler sozleri sarki sozu 2014 dinle


Sıla yeni ay albümünden vaziyetler şarkı sözleri
Bu vaziyetler hayrı alamet
Değilde durdum düşündüm
Yine niye beni buldu eziyetler
Aklımı nerde düşürdüm

Darıldım sonra barıştım
Hayat kısa yol uzun ben ari
Hayat albümdinle.blogspot
Bilenlerede danıştım
Hiç biri ne alim ne zalim

Aman yine mi olmamış
Devam tamam olmamış çilem
Daha dolmamış bu vaziyetler
Hayrı alamet değilde durdum düşündüm
Yine niye beni buldu eziyetler
Aklımı nerde düşürdüm

Başına bela bağlanıyorsa
Ah be sakat bide dağlanıyorsan
Mutlusysan amenna şarkılardan hal tutmuyorsan

Aman yine mi olmamış
Devam tamam olmamış çilem
Daha dolmamış bu vaziyetler
Hayrı alamet değilde durdum düşündüm
Yine niye beni buldu eziyetler
Aklımı nerde düşürdüm



 

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management