28 Mart 2014 Cuma

safiye soyman iste benim dunyam 2014 albumu dinle

Safiye Soyman, 2014 yılında diğer popüler sanatçılardan geri kalır mı. Piyasada adından uzun uzun söz ettirecek olan İşte Benim Dünyam adlı eseri ile müzik severleri ile buluştu. Safiye Soyman dinlemek bir ayrıcalıktır. Yayıncı kimliği : e-dinlenet Blogspot


.::Safiye Soyman'ın İşte Benim Dünyam Adlı albündeki şarkılar::.
1. Ben Sana Yandım
2. Kavuşamadık
3. Annem
4. Yaralı Kalbim
5. Bizim Şarkımız
6. Diyar Diyar
7. Bide Seviyom Dedi
8. Ayaşta Kalmaz Sana
9. Çokta Deli Oynuyon
10. Dımdım Yar
11. Boluluyum Bolulu
12. Erzurum Yaylasıyam

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management