8 Mart 2014 Cumartesi

muslum gurses baba sarkilar 2 albumu 2014 dinle


Müslüm Gürses anısına çeşitli sanatçılar tarafından sanatçımızın popüler Baba Şarkılar 2 Albümü yorumlandı. Bu dev eserde toplamda 2 cd'den oluşan 26 eser yer almakta. ale-dinlenet Blogspot  farkıyla albümü test edip dinleyecebilecek canı gönlünüz isterse satın alacaksınız. Bu albümü satın almak için müzik marketler ve dr - esenshop adreslerini ziyaret edebilirsiniz.

Sunucuya bağlı olarak şarkıların açılması 1 - 20 saniye sürebilir lütfen sayfayı kapatmayınız.

  
.::: Müslüm Gürses baba şarkılar 2 albümünde yer alan sanatçılar ve onların seslendirdiği şarkılar :::.
Cd-1 şarkıları
  • Haktan - unuttum
  • Yıldız Tilbe - aşkınla ölsemde pişman değilim
  • Kargo - beterin beteri var
  • Kurban - felek bile ağladı
  • Funda Arar - adını sen koy
  • Model ft. Okan Bayülgen - yalnızlar rıhtımı
  • Çelik - kendim ettim kendim buldum
  • Sertab Erener - bu gece son
  • Özcan Deniz - son söz
  • Enbe Orkestrası - kalbim
  • Koray Güler - kalleş dünya
  • Tolga Tabu - zalim
  • Hakan Altun - silinmiyor hatıralar
Cd-2 şarkıları
  • Orhan Ölmez - tanrı istemezse
  • Mustafa Ceceli - karanfil
  • Gökhan Türkmen - bir kadın tanıdım
  • Şükriye Tutkun - avuntu
  • Kubat - hangimiz sevmedik
  • Musa Yıldız ft. HülyaYıldız - kerem gibi yanıyorum
  • Sezen Aksu - tanrı istemezse
  • Doğuş - sevda yüklü kervanlar
  • Hülya Avşar - güldür yüzümü
  • Zara - herşey yalan
  • Seda Sayan - yaprak gibi düştüm
  • Özlem Özel - çok üzgünsün arkadaş
  • Ebru Yaşar - aşkın bende bir ömür

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management