24 Temmuz 2014 Perşembe

Yeşim Salkım feat. Grup Gündoğarken 2014 Şeker Oğlan şarkısı dinle Sözü Sözleri

daha önce Hatice'ninde seslenlendirdiği Şeker oğlan Parçasını Bu sefer Yeşim Salkım ile Grup Göndoğarken Düeti olarak 2014 yılında Yeşim Salkım feat. Grup Gündoğarken Şeker Oğlan (2014) Single albümü olarak karşımıza çıktı.işte o güzel parça ve sözleri.


Kayada gezen oğlan
Edası güzel oğlan
Beni sana vermezler
Sarı altın kazan oğlan

Aman şeker oğlan
Yandım şeker oğlan
Anasına küsmüş
Damda yatar oğlan

Kayadan bakan oğlan
Kakülü sarkan oğlan
Gece gelme gündüz gel
Horozdan korkan oğlan

Aman şeker oğlan
Yandım şeker oğlan
Anasına küsmüş
Damda yatar oğlan

Kayaya koydum kutu
Herkes yarine muti (mutu)
Gelinler tatlı yesin
Kaynanalar semizotu

Aman şeker oğlan
Yandım şeker oğlan
Anasına küsmüş
Damda yatar oğlan

Ayağında yemeni
Yedi dağın çimeni
Oğlan sıkma sinemi
Çağırırım ninemi

Aman şeker oğlan
Yandım şeker oğlan
Anasına küsmüş
Damda yatar oğlan
Damda yatar oğlan

Kayaya koydum kutu
Herkes yarine muti (mutu)
Gelinler tatlı yesin
Kaynanalar semizotu

Aman şeker oğlan
Yandım şeker oğlan
Anasına küsmüş
Damda yatar oğlan

Ayağında yemeni
Yedi dağın çimeni
Oğlan sıkma sinemi
Çağırırım ninemi

Aman şeker oğlan
Yandım şeker oğlan
Anasına küsmüş
Damda yatar oğlan
google amca:şekeroğlan dinle,yeşim salkım yeni albümü, gündoğarken 2014 albümü, Grup Gündoğarken dinle,Grup Gündoğarken son albüm,yeşim salkım dinle,yeşim salkım şarkıları, Grup Gündoğarken şekeroğlan 2014,

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management