5 Temmuz 2014 Cumartesi

Coşkun Sabah 2014 Nihayet Albümü Dinle

Coşkun Sabah'ın Yeni Albümü NİHAYET müzik marketlerde yerini almaya başladı uzun Süredir yeni albüm bekleyen ''Coşkun Sabah'' Hayranları için mutluluk yaratan albüm 9 eşsiz parçadan oluşmaktadır lütfen Emekçilere Hakkını vermek Üzere İnternetten Albüm İndirip Dİnlemeyiniz sitemizde test amaçlı eklenen orjinal bandrollü Coşkun Sabah - Nihayet albümünü beğendiyseniz dinledikten sonra destek amaçlı satın alınız.işte güzel albüm ve içinde yer alan parça listesi albüm sadece www.fullalbumdinlenet.blogspot.com.tr'da



,01. Coşkun Sabah - Sana Ben Kurban Olaydım
02. Coşkun Sabah - Gerçek Dostum
03. Coşkun Sabah - Sevgimi Yakarım
04. Coşkun Sabah - Benim Aşklarım Hep Böledir
05. Coşkun Sabah - Gidemezsin Beni Bırakıp
06. Coşkun Sabah - Benim Aşkım Kırmızı
07. Coşkun Sabah - Aşığım Sana
08. Coşkun Sabah - Ud Taksimi
09. Coşkun Sabah - Seven Anlar

google amca:Coşkun Sabah yeni albümü,Coşkun Sabah fullalbümü,Coşkun Sabah 2014 albümü,Coşkun Sabah son albümü dinle,Coşkun Sabah dinle,Coşkun Sabah 2014 dinle

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management