28 Temmuz 2013 Pazar

hergele aytan 2013 tum album parcalarini dinle


Hergele Aytan 2013 Rap Albüm parçalarını sitemizden indirmeden dinleyebilirsiniz arabesk rap severler için harika diyebilirim parcalar birbirinden güzel keyifli dinlemeler hergele ve aytan dinle aç seni kardeşimm
Aytan 2013 şarkısı eklenmiştir. Aytan Amansız Bir Sevda
1.Hergele-Yasak Aşk 11.Hergele- Ne Yeminler Bozdum ben
2.Hergele-Yar duysana Sesimi 12.Hergele- Kahpe
3.Hergele-Yalancı Bebeğim 13.Hergele- Kabul Edemem
4.Hergele-Kahpe 2 14.Hergele- İçimdeki Nefret
5.Hergele-Vefasız Aşkım 15.Hergele – Terkediyorum Seni
6.Hergele-Türkiye Ayaklan 16.Hergele – Yerine Sevemem
7.Hergele-Herşeye Razıyım Ben 17.Hergele – Kendine İyi Bak
8.Hergele – Serserimim 18.Hergele – Hergele
9.Hergele – Seni Seviyorum 19.Hergele – Hayata Restimi Çektim
10.Hergele-Nefretimsin 20. Hergele – Gidişin Ölümüm Olur

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management