30 Temmuz 2013 Salı

eda doganay unutamadim 2012 albumu dinle


Bir birinden güzel parçalarla Eda Doganay Unutamadim 2012 Albümü sizleri hüzünlendirecek desem yeri var bu albümü dinlerken duygulanmamak elde değil her zamanki gibi fazla lafı uzatmadan sizleri Eda Doganay Unutamadim 2012 Albümü ile baş başa bırakıyorum ..
Eda Doganay Unutamadim 2012 Albüm İçeriği
01. Eda Doganay – Nerdesin
02. Eda Doganay – Yar Yar
03. Eda Doganay – Serçeşme
04. Eda Doganay – Derde Düştüm
05. Eda Doganay – Nar Çiçeğim
06. Eda Doganay – Ben Nasıl Edem
07. Eda Doganay – Unutamadım
08. Eda Doganay – Kış Geldi
09. Eda Doganay – Yaralandım
10. Eda Doganay – Ben Yaralı Ceylanım
11. Eda Doganay – Ölümü Gör
12. Eda Doganay – Gurbet Eller


0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management