13 Nisan 2015 Pazartesi

İsmail Yk 2015 Kıyamet Albümü Dinle

İsmail Yk'nın 2015 kıyamet albümü 14 şubat 2015 sevgililer gününde tüm müzik marketlerde yerini alacak. Albümün ilk çıkış şarkısı Ah Leylim şimdi e-dinlenet.blospot.com'da 2015 şarkıları'nın tartışmasız tek adresi.
Ah leylimden kısa bir nakarat ; Ah leylim leylim vah leylim leylim ben sensiz böyle bir hiç gibiyim. Sen şimdi belki rüyalardasın bense uykusuz bir derbederim.

Albümde Yer Alan Tüm Şarkılar

  • Ah leylim
  • Zeytin gözlüm
  • Ver
  • Çıkmam seneye
  • Maymun iştahlı
  • Kahpe dünya
  • Kıyamet kopar
  • Özlüyorum ben seni
  • Bırakmadım seni
  • Şu yerdesin
  • Egoist
  • Yaralıyım

1 yorum:

Unknown dedi ki...

ben bahar mutlaka skype adresimi ekle bahar_bahar_56@hotmail.com

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management