1 Aralık 2014 Pazartesi

Burcu Güneş Yeni Şarkısı Bir Lokma Sevda 2014 Dinle

Sanal ortamlarda Burcu Güneş 2014 albümü geç çıkacak söyletilerini Burcu Güneş son albümü 2014 yılında çıkmayacak diye konuşulmaya başlanmışken bir anda Burcu Güneş  buradayim der gibi 2014 single albümünü sundu işte Burcu Güneş 2014 single albüm çalışması Bir Lokma Sevda ve sözleri dinle



Sen geleceksin diye kimseyi almadım hayatıma 
Gerçeği sorarsan alamadım aslında 
Sen düşeceksin diye olur olmaz uykularıma 
Unuttum gündüzü yaşadım hep rüyalarda 
Senin bir sesin çığlıktır bana 
Bir nefesin olur fırtına
Bir anlık gülüşün sonsuzluktur bana 
Sesin hala kulağımda 
Sen yokken yanımda denedim ah defalarca 
Aklımdan geçmedi inan başka sevda 
Sen yokken yanımda denedim ah defalarca 
Kalbimden geçmedi inan bir lokma sevda



Burcu Güneş  dinle,Burcu Güneş  son albümü,Burcu Güneş  yeni albüm,Burcu Güneş  full albümü,Burcu Güneş yeni albüm dinle,

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management