2 Ocak 2014 Perşembe

pit10 2013 beni bilmiyorsun albumu sarkilari dinle


Pit10 2013 yeni ve Son albümü olan Beni Bilmiyorsun müzik market raflarındaki yerini aldı. Albüm www.e-dinlenet.blogspot.com farkı ile dinlemeniz için sitemize eklenmiştir. Aşağıdaki müzik player yardımı ile albümü indirmeden online dinleyebilirsiniz. Herkese keyifli dinlemeler.
Pit10 Beni Bilmiyorsun Albüm Şarkıları
01-Beni Bilmiyorsun
02-Kalp (feat. Özay Bakır)
03-Nişantaşı (feat. Zey)
04-En’derin Acılar (feat. Zey)
05-Milyonda Bir (feat. Zey)
06-Kaç Kere (feat. Özgün)
07-Limit Yok (feat. Sansar Salvo, Patron, Ais Allame, Anıl Piyancı, Kamufle, Beta)
08-Es (feat. Mustafa Ceceli)
09-Hangimiz Tertemiz (feat. Emre Altuğ)
10-Beni Bilmiyorsun (Karaoke)
11-Kalp (Karaoke)
12-Limit Yok (Karaoke)

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management