5 Ekim 2013 Cumartesi

hulya avsar yuregimin elleri ben buyuk asklar yasadim dinle


hülya avşar ben büyük aşklar yaşadım, hülya avşar yüreğimin elleri dinle, hülya avşar şarkıları, hülya avşar 2013 son albüm parçası, yeni şarkı, hülya avşar yüreğimin elleri sözü,


2013'ün ekim ayında yayınladığı Aşk Büyükse isimli albümüyle piyasada ses getirecek şarkılara yer veren güzel oyuncu ve şarkıcı Hülya Avşar bomba gibi eserle geliyor. İlk şarkısı olan Yüreğimin Elleri adlı parçasının nakarat kısmına resmen bayıldım. Bir söz bir insana bu kadar mı yakışır.

Hülya Avşar Yüreğimin Elleri Sözleri , Şarkı Sözü

İnan çok değiştim sevgilim
Görmelisin bu olgun halimi
Artık canımı acıtamaz hiçbir şey
Nasır misali yüreğimin elleri
Hatırlayıp üzelmek inan unuttum eski halini
Avuntum bundan ibaret
Unuttum bana yapılan mezalimi
Ben büyük aşklar yaşadım
Yalnızlığım gibi verdiğin hasar kalbime
Yazık koparılan resim gibi
Ben büyük aşklar yaşadım
Yalnızlığım gibi verdiğin hasar kalbime
Yazık koparılan resim gibi
nakarat x2

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management