10 Eylül 2013 Salı

ebru yasar 2013 sanat ebru albumu dinle

Ebru Yaşar 2013 Sanat-ı Ebru Albümü müzikmarketlerdeki yerini aldı
Ebru Yaşar 2013 Sanat-ı Ebru Albümü dinlenemsi için e-dinlenet sitemize ekledik keyifle dinleyin
Ebru Yaşar 2013 Sanat-ı Ebru Albümü şarkı isimleri
1.Ebru Yaşar Saymadım Kaç Yıl Oldu
2.Ebru Yaşar Gönlümün İçindedir Gözden Irak Sevgilim
3.Ebru Yaşar Tel Tel Taradım Zülfünü
4.Ebru Yaşar Bir Kızıl Goncaya Benzer Dudağın
5.Ebru Yaşar Ömrümce Hep Adım Adım
6.Ebru Yaşar Doymadım Sana
7.Ebru Yaşar Ömrümüzün Baharı Birlikte Geçsin
8.Ebru Yaşar Vücud İklimimin Sultanı Sensin
9.Ebru Yaşar Keklik Dağlarda Şağılar
10.Ebru Yaşar Niçin Baktın Bana Öyle
11.Ebru Yaşar Nazende Sevgilim

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management