12 Ağustos 2013 Pazartesi

bertug cemil geldim gordum sevdim 2012 albumu dinle


Bertuğ Cemil Geldim Gördüm Sevdim 2013 albümü müzik market raflarındaki yerini aldı ve müzik severlerle buluştu Bertuğ Cemil Geldim Gördüm Sevdim 2013 albümünü sitemizden indirmeden online dinleyebilirsiniz…
Bertuğ Cemil Geldim Gördüm Sevdim albüm şarkıları
1 Bertuğ Cemil Gamlı Hayat
2 Bertuğ Cemil Gitme
3 Bertuğ Cemil Geldim Gördüm Sevdim
4 Bertuğ Cemil Hep Varsın
5 Bertuğ Cemil Ten
6 Bertuğ Cemil Kalp Ağrısı
7 Bertuğ Cemil Bulmaca
8 Bertuğ Cemil Sende Dönme Yüzünü
9 Bertuğ Cemil Yağsın Yüreğim
10 Bertuğ Cemil Bende İçinde Yanayım
11 Bertuğ Cemil Su Gibi
12 Bertuğ Cemil Yağmur (Akustik)

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management